Headache

Så, kvällen började i vår kära gamla lokal på ersboda. Där förfestade vi och lekte lekar med Stylist och Spa programmet. Därefter blev det utgång på krogenkrogen. Det togs många bilder, men här platsar bara de bästa! Enjoy!

Jag kommer från... Ålderdomshemmet, Körslaget, Sweden Rock Festival, Oscarsgalan

Jag kommer från... L.A ink, Sweden Rock festival, Landet från Ingenstans, Kontoret, 20-talet











 








Vi kommer från Häktet, kronofogden



Jag kommer från... 101 Dalmatiner, Icareklamen, Crossen


Jag kommer från... Barbieworld, Caribbean (en hora i hamnen)

 

Vi lekte kaoset. Som ni kanske ser att det var!

Spinn the bottle!

Jag kommer från Barbieworld, polisstationen, Bröllopsnatten

Min och Ninas egna dans. Ska vi kalla den, Swing it?

KrogenKrogen; Linda, Evaline, Nina, Linnea mfl


Pernilla och Sara tar en drink

Nina, Emmelie, Evaline, Sofia, Malin

Jag, Pernilla

Jag poserade ganska mycket ute på krogen, Första bilden är på mig och Emma. Andra på mig och Robin

 

Maja, Nina, Sofia on the dancefloor

Soffe, Karin och Johanna

Malin och Jag

Good cop v.s Bad cop

Pernilla och Sofia on the floor.

 


Som vanligt så lägger jag in resten av bilderna på bilddagboken. Detta är inte ens en femtedel av alla bilder jag tog! Så, kika förbi där om ni har lust. Annars kanske jag lägger upp fler här sen! Kram

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Charlie

haha grrr :D



och ica, haha störtskön "VAD GLOR NI PÅ, HAR NI ALDRIG SETT EN PRAKTIKANT?!?""""

2009-10-18 @ 22:04:45
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tjusigt :)

2009-10-19 @ 08:50:36
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Charlie

haha nej :( gillar ditt pistolsmycke : / revovlversmyckeD

2009-10-19 @ 19:39:30
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Evaline

Snygga bilder du tog ;D

2009-10-25 @ 18:05:10
URL: http://evaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan