211009

Tiden rinner iväg. Redan har vi börjat nå slutet av veckan. Bara några timmar kvar tills torsdagen faller på. Jag har beslutsångest! Ska jag ta med systemkameran till London eller bara den vanliga lilla? Asså.. Jag ska ju shoppa jävel så det kommer bli sjukt tungt att bära både fetkameran och hundratals påsar fyllda med kläder och skor. Ni vet vad jag menar.

Och hur arg är inte jag som inte får gå på Nellys HighHeels party?!! Vad hände med att man fick göra allt då man blev 18? NONONO. Nu är det bara 23 som väntar.. Får inte ens komma in på invito innan klockan 21?! Känns det värt eller? NJA. Och Foki får gå fastän hon typ är flera månader yngre än jag är. Nej, nu måste jag vinna årets blogg 2010 så jag kan komma in på nattklubbar innan jag är 20. (Hehe)

Nämen helt ärligt. Jag blir ibland så förbannad på alla idioter till vakter och chefer till nattklubbar. Ni kan släppa in minderåriga, skita i att kolla leg när det är 18års åldersgräns. Det är ju strängt förbjudet att sälja alkohol till de som är minderåriga. De riskerar ju att tappa alkoholtillståndet och gå i konkurs. (Om vi svenskar inte får alkohol blir vi ju tokiga...) Men de som är 18, och får köpa alkohol lagligt, dom släpper vi ABSOLUT INTE in då det är 20års åldersgräns. (??!!!!) Vilka håller med mig?

 







Kommentarer
Postat av: frud

antar att det är kört alltså, och det suger jävligt mycket. I'm with you love!

2009-10-21 @ 18:19:07
Postat av: sofie

håller med dig så jävla hårt!

2009-10-21 @ 20:36:29
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej.. hade inte läst de här inlägget.. Å att de va 23.. de va som fan! Då får ju inte ens jag komma in! SJUUKT!!!

2009-10-22 @ 03:32:30
URL: http://citzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan