Curly hair

Idag började dagen med att jag gjorde en permanent på Micke. Eftersom han har typ världens rakaste hår som inte går att forma alls, så bestämde vi oss för att göra det lockigt istället! Detta kommer underlätta hur mycket som helst för mig då jag gör gesällprovet.

Såhär blev resultatet!

Just i början så är det så himla viktigt att man låter lockarna dra ihop sig riktigt mycket innan man kan börja stylea det som man själv vill. (Det är därför jag låtit det vara så extremt lockigt just uppe på skallen) Man får inte heller duscha efter helst mer än ett dygn. Gärna två. Då förstörs hela permanenten!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Du, jag förstår att du har sparat om du ska till London(!). Och jag måste säga att gud så avundsjuk jag är. Tänk den shoppingen, ahh lovely...

2009-10-22 @ 21:34:34
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan