Acts of Random Kindness

Så, då har jag sett på både Fallet och Evan den Allsmäktige.

Jag måste säga att jag blev riktigt förvånad över att hagamannen var inne på förhör så pass många gånger och inte var tvungen att lämna dna. Alltså?!! Helt sjukt. Jag har absolut ingen koll på hur läget är idag, men det borde ju vara lag på att man måste det?!! Blir så arg och less ibland på Sveriges lagar och lama straff.

Som en omställare såg sedan jag och Micke på Evan den allsmäktige. Nu blir det bara att tagga Måndag och en ny skolvecka med många inlämningsuppgifter! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Nej jag kommer inte att använda päls i vinter.



Trevlig blogg du har, allt bra med dig ?



Om du har lust får du gärna gå in på http://pjohanna.blogg.se/2009/october/alla-far-vara-med-har-kommer-de-18-finaliste.html#comment och rösta på mig, jag har tävlingsbidrag nr 4. Skulle vara jättesjysst.



Kraam!

2009-10-12 @ 09:41:14
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan