When you were young

Tänkte visa er lite bilder på mig när jag var liten! Mamma gav mig ett album då jag fyllde 18. Det innehöll massa bilder på mig i mina yngre dagar!

 

Det är fortfarande viktigt!

 

Jag har ju som legat steget före i modet, lååååångt tillbaka ;)

 

För er som inte redan vet, min pappa kommer från italien och mina kusiner bor still there.

 

 

Det ser ut som om jag ska trycka in glassen i skrevet på min äldre kusin! Hahah!

(R.i.p farmor<3)

 

 

Vad tycker ni? Ser man likheter eller kan det vara ett annat barn? ;)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHHAHAAHAHA STACKARS KATTEN PÅ FÖRSTA BILDEN !!!

i övrigt var du ju super cute,älskar minen när du DÖDAT din första fisk ;) puss frudN

2009-11-26 @ 23:45:48
Postat av: Bealucius

Hejsan! Har börjat läsa din blogg, då min egen dröm är att utbilda mig till frisör :) just nu håller jag på att bli blondin och då tänkte jag passa på att fråga dig om du är naturlig blond eller om du färgat? /Bealucius

2009-11-27 @ 18:00:02
URL: http://bealucius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan