Whaaaaaaaaaat?

Hahaha. Så sjukt. Jag ska ut i regnvädret och skulle byta jacka. Så, skulle rensa fickorna på den för de var massa skit där. Sen drog jag upp en kartong ur ena fickan, framför mina föräldrar, som jag sedan såg var ett ciggpaket. Chockad som jag blev så försökte jag dölja det. Men nog hade min låtsaspappa hunnit se det:

"RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKER DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU?!"

Jag: "NEEEEEEEJ jag vet inte hur det hamnade där... faktiskt.. Såg du inte själv hur chockad jag blev när jag såg det??"

Han: "HAHAHHAHAHHA JO! Satan så chockad du blev! "


Sjukt dålig förklaring, men det måste ha legat där typ ett halvår! HAHAHA. Aja, ingen större skada skedd för min del. Jag överlevde. Har alla ben och fingrar kvar.











Kommentarer
Postat av: fruden

hahahhahahaha sucker, you're soooooo bbbbbusted darling ;)

2009-11-20 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan