Today's

Ikväll kommer jag gå klädd såhär. Känns väl lagomt fint för bio!
Ska ju ändå sitta i en soffa högt upp. Har förberett chips och dip. Var sjukt längesen jag åt det. En bra film förtjänar även gott snacks! Hehe. Hoppas bara jag inte blir kissnödig mitt under filmen. Det vore ju tragiskt om jag måste avbryta för kisspaus.


Hahahaha. Jag känner verkligen hur min tagg har gått överstyr.
Jag uppdaterar sen!




PUSS!



Mössan är från Primark
Tröjan är från TopShop
Västen är från Kanarieöarna
Jeansen kommer från Kii
Skorna är från Pull and Bear

















Kommentarer
Postat av: anouk

skitsnyggt!



Haha Dipp på bio? Jag hade kladdat ner heeela mig däri mörkret. lol

2009-11-21 @ 22:25:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan