This is it

Nu är det såhär... MIN KAMERA HAR SKICKATS IN PÅ LAGNING! Trodde inte att det skulle vara såhär allvarligt. Men tydligen är det något fel mellan autofokusen och slutartiden eller nått. (Jag vet att jag borde kunna alla begrepp när jag haft en systemkamera i över två år.. Men, icket) Garantin är väl i typ tre år.. Eller något. Men om de nu skulle hitta en fuktskada, vilket skulle vara jävligt intressant eftersom jag aldrig fotar ute med den typ, så skulle ju inte garantin gälla. Detta betyder alltså.. 8000:- POFF..... Sug på den va.

Nä, ikväll sover jag hos my boy och kommer inte lägga in bilder från kvällens aktiviteter. Ni får se dem imorgon då jag slutat jobba!

Nog för mig. Godnatt!









Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Ja, det har du så rätt i. Om man spinner vidare så går det säkert att komma in på existensen och universum och allt möjligt. He he...



Roligt förresten att vi har låtit flertalet längre kommentarer fram och tillbaks spinna vidare endast på grund av att du skrev ett bra inlägg och jag kommenterade det. :-) Kanske mindre roligt däremot att kommentarerna inte har handlat om särskilt roliga saker. Men viktiga saker, som är värda att pratas om och diskuteras.



Du verkar ha många tänkvärda tankar inom dig.

2009-11-22 @ 16:45:12
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan