Me, Myself and I

Ja, ikväll har jag tagit itu med mina materiella depressioner. Jag har haft en liten spa-kväll med mig själv. Har gjort inpackning, tagit bort nagellacket, noppat ögonbrynen, rakat benen, peelat ansiktet mm. Ja, sånt där småpyssel. Mår faktiskt mycket bättre nu än tidigare. Har ju tröstätit också. Så nu har jag ändå lite hopp kvar. Kanske går bilderna att rädda på hårddisken.. Jag hoppas det. Vi får hålla tummarna.

Jag spenderar natten hos min boy. Så jag uppdaterar mera imorgon då jag kommer hem. Har faktiskt tagit ledigt imorgon, eftersom jag ska praktisera på lördagen. Vi hörs imorgon. Bjuder på en gammal bild innan jag lägger mig.
Godnatt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan