It's just hour's left

Helt sjukt. Något som var månader och veckor kvar, har nu bara blivit timmar och minuter.
Jag ska se filmen om mindre än tre timmar!!! Helt sjukt. Jag kunde aldrig förstå att denna dag skulle komma. Men nu är den här.


Så jävla tragiskt att de sänkte åldersgränsen. Hallå?! Vad menar de att man inte kan få psykiska problem? Jag var fan 17år då jag såg första filmen, och jag blev ju psykiskt påverkad. Jag blev besatt och har varit det i snart ett år. Utsätt inte barnen för samma sak! Det borde vara en 18års gräns för att se filmen. Haha.


Så, nu återstår bara att gå ut med hunden och byta kläder. Sedan bär det iväg till filmstaden.











Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah sant, fast jag tycker femton räcker. Annars får inte jag se den (A)

2009-11-20 @ 20:36:08
URL: http://emmacecilialundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan