I.D Bare Minerals

Ännu en dag på praktiken! Det är lite dåligt flyt med kunder just nu. What's up med att ingen kommer i början på november? Det rullar alltid in så mycket kunder i slutet på november/början på december. Kom nu istället va?
Anyways, Sofia fick sminka mig idag då vi inte hade annat att göra.

Hon använde sig utav en skugga som hette true gold, och även en eyeliner som hon valde att skugga med som hette black emerald. Det blev assnyggt. Tråkigt bara att min kamera inte är särskilt rättvis!

Sofias blogg kan ni hitta här.

 

Nu ska jag gå och duscha! So long!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

hajjåååå, jag lånar dom här och lägger upp dom :)

2009-11-06 @ 18:46:39
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan