Halloween



French Maid
Större bild hittar du här

Kvällen började hemma hos Micke där jag fick sminka han inför kvällens halloweenfest. Därefter åkte vi + Veronica och David till Cissi där det även var lite annat folk. Jag kommer inte riktigt ihåg varför vi var där så länge, men vi tog oss inte ut på krogen förrän halv ett?! Anyways. Det blev krogenkrogen för att jag kommer inte in någon annanstans. Ehm. Ja, that's it typ. :D Det var en trevlig kväll där alla hade satsat på utklädnad. Kul! :)




Hahaha. Mickes vita smink hade färgat av sig på min näsa. Är helt vit på nästippen. Ni som vill se mer bilder får hålla utkik på bilddagboken. Annars har även Cissi lite bilder på hennes blogg. Kolla där! Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan