251109

Jag vill ha tillbaka min systemkamera nunununu! Vill ju så gärna ta roliga bilder och lägga upp. Men det känns så meningslöst med den lilla kameran.
Hoppas den duger ändå.


Idag hade jag på mig en t-shirt från Gina Tricot.
Kjol från Zara
Legginsen från Primark
Skorna från Camden Town, London.



Inte så mycket mer speciellt än det faktiskt!


Jag blev så himla glad när jag kom hem från en tuff arbetsdag! Hade fått flera jättefina kommentarer av er! Tack så mycket. Jag tycker det är sååå kul att ni gillar min blogg, även om jag inte har tid att uppdatera så ofta på dagarna! Just nu känner jag mig så deppad över att kameran är på lagning. Men håll ut! Det blir roligare än såhär!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan