VAROR FRÅN NELLY

Jag hade sån tur att mina grejer från Nelly hann komma innan nyår! Och för en gångs skull passade klänningen som smort. Som ni tidigare kommer ihåg så var ena för tajt, och den andra för stor. Men denna passade som handen i handsken. Ni får se klänningen på imorgon. (det är Nipplecovers som ligger bredvid om ni undrar...)



Mina Minibrushes kom också! Och de var verkligen mini! Känns riktigt bra då man köper saker man vet är bra för miljön och som inget djur har lidit av vid tillverkning!
Imorgon kommer ni även få veta vad jag tycker om borstarna efter att jag använt dem!
Något jag inte visste om dem är att man kan använda dem till ögonskuggor, läppglans och concealer. (eftersom det är syntethår)











Kommentarer
Postat av: Johanna

åh sånna borstar vill jag också ha :) var köpte du dem?



sv: ja jag vet det är en svår fråga som sagt:P och nu har djuren blivit beroende av oss också liksom.

2009-12-30 @ 21:58:51
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan