TOMORROW

Har jobbat på hotellet idag. Därför blev det dålig update!

Imorgon ska jag äntligen fixa min utväxt. Det är fan illa när tillochmed Micke säger: "Hörredu... Jag tror du måste färga bort ditt mörka hår nu..." Hahahahhaa.
Det blir en sista omgång blonda färger nu. Sen väntar redhead! Det lär bli intressant.

Jag tror bestämt att jag ska göra en beställning från Cocoo.se snart. Har suktat efter cupcake halsbandet väldigt länge nu... Dock verkar det vara slut i lagret. Men jag hoppas hon får in flera!

Detta är mina favoriter just nu på Cocoo.se;











Kommentarer
Postat av: josephine

låter bra!:)



tackar!

2009-12-06 @ 18:55:37
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan