LIFE OF 2009

Nu tänkte jag göra en kort sammanfattning av året 2009 i text och bild!



JANUARI

Jag....
...blev besatt av twilight
...började träna boxning
...jobbade mycket
...styleade Tinas modeller inför deras modevisning


FEBRUARI

Jag...
...var på världens bästa rockfest hos Sara som fyllde 18
...såg Håkan Hellström för typ 5:e gången
...åkte till Stockholm med mamma och röjde i lägenheten där




MARS

Jag...
...var på klassträff med klassen från högstadiet
...styleade återigen Tinas modeller inför en fotografering
...fick hjälpa till att färga modeller inför en Björn Axen visning




APRIL

Jag...
...fyllde 18år och hade världens bästa kväll
...tatuerade mig!
...blev tillsammans med Micke
...styrde upp födelsedagsfest (igen) med Maja,Linnea och Pernilla
...fick för mig att avfärga mitt svarta hår
...påbörjade min 5veckor långa praktik




MAJ

Jag...
...praktiserade mest
...åkte på halsfluss!
...färgade håret ännu ljusare
...slutade boxning



JUNI

Jag...
...avklarade halkbanan!
...slutade praktiken
...gjorde uppsättningar inför balen
...åkte en vecka till Sicilien med mina föräldrar
...åkte till Göteborg och såg AC/DC!
...sålde min moppe:'(
...festade när det var wheels i stan!



JULI

Jag...
...TOG KÖRKORTET!!!
...piercade tungan
...jobbade lite extra på Hårizont

(varsågod, skratta bara!)



AUGUSTI

Jag...
...åkte till Gran Canaria en vecka med Micke
...började skolan igen
...såg Coldplay i Stockholm med Sara
...och Nina gjorde uppsättning&make på en tjej som skulle på kungamiddagen
...blev riktigt blond!




SEPTEMBER

Jag...
...Startade denna blogg!
...Påbörjade mitt tvåmånader långa shoppingförbud
...började ut och promenera med Nina
...festade en hel del
...BLEV MOSTER!
...klarade den teoretiska biten på gesällprovet!





OKTOBER

Jag...
...var på NOIRvisning
...hjälpte till att göra uppsättningar inför MakeUpStores visning under Fashion Weekend
...var på världens bästa klassfest med HV3A+D!
...åkte till London med min mamma
...drog till Stockholm med Micke och såg Rise Against!




NOVEMBER

Jag...
...påbörjade min 9 veckors långa praktik
...såg premiären på New Moon
...såg Magnus Betner i Umeå




DECEMBER

Jag...
...praktiserade mest!
...försökte ge mig ut i tapetdjungeln men utan resultat.
...började packa mina ägodelar ner i kartonger.
...firade jul hemma med familjen!


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Den där micke, har han varit med i någon dokusåpa? Typ BB?



Fin blogg!

Gott nytt.



L

2009-12-29 @ 20:00:36
URL: http://inlindad.blogg.se/
Postat av: charlie

haha ELLER HUR!? :D håller med dig!

2009-12-29 @ 20:46:47
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan