FICK DU VAD DU ÖNSKADE DIG I ÅR?

Såhär såg mitt önskekollage ut till julafton;


√ - Vägglampa från IKEA.
√ - Smycken från Cocoo.se (köpte det i julklapp till mig själv)
— Ett par svarta höga kängor
√ - Toalettbord från IKEA. (vill ha det i mitt nya rum så jag kan klippa kompisar/sminka mig)
√ - Ett stativ till Systemkameran
√ - Ett knallrosa läppstift från MakeUpStore, Señorita.
→ - En plattv! (köpte den på mellandagsrean för pengarna jag fick i julklapp)
√ - Nya produkter från Nimue. Både facewash och ansiktskräm.
√ - En foundationborste i syntet från MakeUpStore.

— The Creme från MuS. Typ den mest underbara ansiktskrämen i historien?!!
— Håraccesoarer från L8nyberg
√ - Presentkort (på Gina Tricot)
√ - Pengar till framtiden



Hur bortskämd är inte jag? Fick nästan allt det jag önskade mig + massa andra fina saker! Jag fick mest pengar, men det var susen för jag hade råd att köpa mig en fin tv. Det blev dessutom lite pengar över som jag ska spara till mitt gesällprov!


Fick du vad du önskade dig i julklapp?













Kommentarer
Postat av: Olivia<33

Joråå, det mesta jag önskade mej fick jag! Fiin blogg föresten! Kika gärna in på min (jag är nybörjare) <3

2009-12-25 @ 14:03:24
URL: http://ollieh.blogg.se/
Postat av: Johanna

good for you! :)



sv: hhaha, thanks! ;) aa okeej jag förstår, fick för mig att du var lite äldre haha :)

2009-12-25 @ 15:12:24
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan